måndag 31 januari 2011

Ge blod i februari och få present!

Blodgivning är en personlig hjärtefråga för mig, och såhär i alla hjärtans månad februrari vill jag göra skillnad! Därför får de 5 första som lämnar blod i februari och hör av sig till mig en fin present. De TRE första som har lämnat och bevisar det för mig får något extra trevligt! Jag kommer att uppdatera här på bloggen i en liten ruta till höger vilka som är mina hjältar och lämnar blod i februari, kom igen nu folks, det finns inget att vänta på!

Gå in på http://www.geblod.nu/, kom över din spruträdsla (det är värt det) och hitta den där halvtimmen av ditt liv för att rädda någon annan. Tänk också på att många arbetsgivare låter sin personal lämna blod på betald arbetstid!


Jag har tillstånd att använda ovanstående bild

2 kommentarer:

  1. Jag anmälde mig för att ge blod i fredags :) (då kan jag förstås inte vara med i tävlingen men iallafall)

    SvaraRadera
  2. Vilket bra initiativ!
    Jag kommer att lämna i mars, när blodbussen kommer till vår håla. :-) (Så inte heller jag tävlar, jag blir bara så glad för idén - hade jag haft en blogg med läsare hade jag snott den! ;-))

    SvaraRadera