måndag 6 juni 2011

Så nöjd med dagens rensning!





Idag har jag gått hårt åt min garderob. Jag har urskillningslöst
kastat saker enl devisen "är det inte använt på ett år..". Det enda
undantaget blev två balklänningar min studentklänning som fick vara
kvar av nostalgiska skäl. (chansen att jag någonsin kommer att få
användning av en vit jackie kennedyklänning i storlek 34 är ganska
minimal, men man vet ju aldrig, haha!)

Kvar blev det du ser på bilden plus en flyttlåda med off-seasonsaker
som polotröjor, vinterträningskläder osv.

Kvar blev ca 30 överdelar (då räknar jag allt från linnen till
hoodies), 10 underdelar (8 kjolar och 2 par byxor), 5 klänningar och
ca 15 träningsplagg.

Hur många plagg har du i din garderob? Någon som har färre än mina
60?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar