måndag 14 februari 2011

Jättejättejättedyr strategi

Jomen ok, jag har väl också misslyckats med nån pitch i mitt liv, man bli lite exalterad av stundens allvar och säger något knasigt. Det är lätt hänt. Själv har jag i ren nervositet kallat min chef för fel namn inför hennes chefer och har säkert lyckats med ett och annat räknefel genom åren.

Att missa ett namn eller ha ett par procents felräkning är fanimej en sak, men att i förväg ha räknat om en valuta, skrivit ner resultatet på ett papper (som man under sitt anförande tittar på) och råka lägga till sisådär sju nollor.. Hur fan gick det till?

Förlåt, men jag tycker det här är jätteskojjigt.

Det skulle ju vara roligt att veta vad det stod på hennes papper. "Obs, SEK 40.000.000.000.000 = jättemycket pengar" eller?

Kepa till Freddan som bara med en lätt ryckning i ögonbrynet senare bemötte frågan.

2 kommentarer:

  1. Jaha nu var ajg ju tvungen att googla runt lite och det visade sig att det inte var riktigt så roligt som det ser ut när man ser klippet. Any way.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Jag tyckte det var vansinnigt roligt:) Ännu ett bevis på att dom är lite korkade...

    SvaraRadera