torsdag 10 februari 2011

Skön kille!

Jag måste bara uppmärksamma en skön Karlskronaprofil. Jag har sett en skymt av honom en gång vid en busshållplats och de kanske 10 sekunder jag såg av karln har faktiskt etsat sig fast. Han har en helt otrolig utstrålning, och att döma av artikeln nedan var det inte en tillfällig charmoffensiv jag såg.

Det som är mest intressant att han verkar helt igenom GENUINT skön. Man kan enkelt utesluta att profilen som presenteras i artikeln nedan är ett resultat av redaktionell kreativitet eftersom lokalblaskan helt enkelt inte har tillräcklig kapacitet för att snickra ihop ett sånt personporträtt utan underlag.

Jennies bevis på att karln (som tydligen heter Rrahman) är genuint skön:

Om busspassagerare: "Man måste vara mjuk som mjöl mot passagerarna"
Om sitt jobb: "Jag har det bästa, bästa jobbet"
Om sin favoritmat: "Sallad - Annars blir magen så stor."
Om sig själv: "Jag är alltid glad, jag är född sådan."

Det är nästan så man skulle ta en tur med kollektivtrafiken nån dag och hoppas på tur.

Läs om Rrahman här

1 kommentar:

  1. Skön inställning till livet han har.
    Ja ett service yrke bör ju ha människor som han. Men dem är inte många.
    Hans fru kör också buss. Då kan man kanske gissa att någon av hans barn också kommer att göra det.

    SvaraRadera